گریه نکن


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

باورت کرده بودم گفتی که واسم میمیری

             حالا که بردی دلم رو چرا از پیشم میری؟

گفتی شک نکن به عشقم خواستی که آسوده باشم

              برای خوشخبختی تو بهتره ازت جداشم

گریه امونم نمیده با کسی صحبت بکنم

          می خوام که دردامو بگم اگه که فرصت بکنم

دلم میگه چیزی نگو خدا جوابشو میده

              التماسشم نکن اون داره از پیشت میره

به دل میگم گریه نکن قسمت من همین بوده

        می خوام بدونی تو فقط قصه ی عشقم این بوده

نفرین بشه عشقی رو که آخر اون جداییه

          خودت نمی دونی عزیز عشق تو بی وفاییه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
چهار شنبه 20 مهر 1390| 21:4 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§